loading...
دانلود رایگان برنامه های کم یاب و پولی بازار
Kingwar بازدید : 88 چهارشنبه 01 شهریور 1396 نظرات (0)

داب اسمش ما چرا باید بریم مدرسه؟ - آپارات

www.aparat.com/v/u7xfs/داب_اسمش_ما_چرا_باید_بریم_مدرسه؟
Dec 3, 2015
سما داب اسمش ما چرا باید بریم مدرسه؟ بچه مدرسه ای , مدرسه , گزارش روز اول مدرسه , , سما.

چرا باید بریم مدرسه؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_152882_1888301 Translate this page
mahsa_8. 9 مهر 90 - 14:03. چرا باید بریم مدرسه؟ - این سوال منقضی شده است. و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است.

پرسش های کودکانه - چرا باید برم مدرسه؟ | کودک آنلاین

www.koodakonline.com/.../359c49cf55304b548721ffdb73d365cb Translate this page
پرسش های کودکانه - چرا باید برم مدرسه؟ معمولا شنیدن چنین سوالی از یک کودک پیش دبستانی یا سال های اول ابتدایی باعث تعجب می شود. اکثر کودکان مدرسه را دوست ...

وزیر آموزش و پرورش: تعطیلی پنج شنبه مدارس لغو می شود - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/332345/society/education Translate this page
Jan 12, 2014 - وگرنه اکثرشون دنبال فرصتن تا به مقطع متوسطه برن. ... گذاشتیم با کدام پول باید بروند اردو وبازدید علمی ، چرا مدرسه باید دستش دائم تو جیب اولیا ...

چرا باید بریم مدرسه؟؟؟ - ایلیاد و اودیسه

khodnevisebirang.persianblog.ir/post/11/ Translate this page
نه واقا چرا؟ تو به من بگو چرا باید بریم تو یه محیط بسته و یک سری مطلب صد من یک غاز رو تحمل کنیم و هیچی نفهمیم؟؟؟؟؟ نه حقش نیست بزنم تو سر اون مدیر آموزش و ...

چرا باید به مدرسه برویم - تبیان

article.tebyan.net/313632/چرا-باید-به-مدرسه-برویم Translate this page
May 3, 2016 - این طبیعی است که بعضی از مواقع از پدر و مادرهایمان می پرسیم که چرا به مدرسه می رویم...

خاطرات من - چرا باید بریم مدرسه؟

www.nazpary.blogfa.com/post-20.aspx Translate this page
چرا باید بریم مدرسه؟ به نام خدا. سلام. دوباره بوی بد مدرسه آمد. من مشق هامو خوب مینویسما ولی بدم میاد از مدرسه. چون بعضی وقتا آدمو مسخره میکنند یا بعضی وقتا معلم یا ...

چرا باید به مدرسه بروم؟ - مشاوره روانشناسی کودک فردا

koodakefarda.ir/پرسش-های-کودکانه-و.../چرا-باید-به-مدرسه-بروم؟/ Translate this page
چرا من باید به کودکستان برم؟ آیا مجبورم در کلاس این معلم باشم؟ این طبیعی است که کودکان خردسال نسبت به ترک فضای امن خانه و رفتن به کودکستان یا مدرسه قدری ...

سن جدید ورود به دوره پیش دبستانی

www.fardanews.com/fa/.../سن-جدید-ورود-به-دوره-پیش-دبستانی Translate this page
سلام من که کاملا موافق هستم بچه های نیمه دوم یکسال دیرتر به مدرسه برن من نمیفهمم چرا باید عجله برای مدرسه رفتن داشته باشیم چه بهتر که بچه عاقل تر بشه و بعد بره ...

مدارس از سال آینده پنج شنبه ها تعطیل نیست | فرهنگ نیوز

www.farhangnews.ir/content/60131 Translate this page
Jan 13, 2014 - همچنین همزمان با تعطیلی پنج شنبه ها باید ارگان های مختلف همچون صدا و سیما و ... اوقات فراغت دانش آموزان اعلام کنند،چرا که با تعطیلی پنجشنبه ها 32 تا 40 .... از اون جایی که من میرم سودم دبیرستان پنج شنبه هم باید برم مدرسه برای من ...
سایت برنامه نویسی فارسی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 174
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 5,559
  • بازدید کلی : 52,032