loading...
دانلود رایگان برنامه های کم یاب و پولی بازار
Kingwar بازدید : 120 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

افشاگری سولماز از فساد اخلاقی در مسابقه استیج من و تو ...

www.momtaznews.com/افشاگری-سولماز-از-فساد-اخلاقی-در-مسابق/
در برنامه زنده شب گذشته مسابقه خوانندگی استیج من و تو ، شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقاتی که پشت پرده هست انتقاد کرد و صحنه را ترک کرد.

تصاویر برای استیج منو و توگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای استیج منو و تو
{"cb":12,"cr":21,"id":"uH0OwrsYO8k3bM:","oh":300,"ou":"http://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2016/02/45464646.jpg","ow":450,"pt":"افشاگری سولماز از فساد اخلاقی در مسابقه استیج من و تو ...","rh":"momtaznews.com","ru":"http://www.momtaznews.com/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B3%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82/","th":91,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcRzENWr1wK5EwmIeJPBklU4WQEzJ2CMk5hv1OwjjNwlnujH8VHvmQEJq64","tw":137}
نتیجه تصویری برای استیج منو و تو
{"cl":3,"id":"BSlYhs0hYvzzcM:","oh":600,"ou":"http://www.zibakade.com/Upload/PostImages/WMStage-2016-barnamemanoto-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AC-%D9%85%D9%86%D9%88-%D8%AA%D9%8813941028501.jpg","ow":600,"pt":"برنامه استیج stage من و تو Manoto بچه ها تا فردا که - زیباکده","rh":"zibakade.com","ru":"http://www.zibakade.com/Topics/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AC-stage-%D9%85%D9%86-%D9%88-%D8%AA%D9%88-Manoto-TP22145-PI462154/","th":90,"tu":"https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcSNHbtQcN8LUJlursL9p4rz8Sv0kPJfhCzNYqTtgSYyk-71d11yK9Ufsw","tw":90}
نتیجه تصویری برای استیج منو و تو
{"cb":9,"cr":21,"id":"2eiPjenbeSnHlM:","oh":960,"ou":"http://s7.picofile.com/file/8233808350/photo_2016_01_17_13_38_46.jpg","ow":1280,"pt":"photo_2016_01_17_13_38_46.jpg","rh":"ahangestan.nasrblog.com","ru":"http://ahangestan.nasrblog.com/post/34/","th":100,"tu":"https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcQyzrbZjK0q-BSJwI2ujpmsOzmQsPczXb5C1OYVA3QZM7hGEc0oitgBCHM","tw":133}
نتیجه تصویری برای استیج منو و تو
{"cb":6,"cl":9,"cr":15,"ct":12,"id":"D_auY2vd_0I0CM:","oh":300,"ou":"http://blog.deriksaz.com/wp-content/uploads/2016/02/ferial-11.jpg","ow":400,"pt":"عکس های جذاب فریال در مسابقه استیج Stage شبکه من و تو+ ...","rh":"blog.deriksaz.com","ru":"http://blog.deriksaz.com/?p\u003d189","th":110,"tu":"https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q\u003dtbn:ANd9GcTckah9mF2QQjDFxaTMqK3KxM5Le8RAZwa0EZZJAlp1GUNT4x40nbmnxHSn","tw":146}
تصاویر بیشتر برای استیج منو و تو

گوگوش همه چیز در مورد شبکه منو تو فاش کرد بهمراه عکس ...

fun.baharfa.com/گوگوش-همه-چیز-در-مورد-شبکه-منو-تو-فاش-کر.html
از این جهت چرایی این امر در شبکه من و تو قابل بررسی است. با نیم نگاهی به‌ کلیت شبکه من و تو و آکادمی موسیقی گوگوش می توان ابعاد حضور اِرمیا در این مسابقه را ...

هنرجویان مسابقه خوانندگی شبکه من و تو یکی پس از دیگری ...

plus.ir/.../هنرجویان-مسابقه-خوانندگی-شبکه-من-و-تو-یکی-پس-از-دیگر...
... شبکه من و تو یکی پس از دیگری دست به افشاگری زدند؛ بعد از سولماز استیج، ... از ماجرای تعرض تیام به اون زن کانادایی تو بفرمایید شام تا مجری اخبار من و تو و.

انصاف نیوز | پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو (+ ...

www.ensafnews.com/.../پشت-پرده-انصراف-سولماز-از-استیج-من-و-ت/
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سولماز پیمایی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه خوانندگی استیج در برنامه جمعه شب (نهم بهمن) در اقدامی نسبت به آنچه در پشت پرده شوهای شبکه من و تو ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون ...

www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد.

امیرحسین آکادمی من و تو در رابطه با پشت پرده این شبکه ...

www.yjc.ir › فیلم و صوت › فیلم و صوت
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از افشاگری سولماز در استیج ، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می‌کند.

افشاگری سولماز خواننده برنامه استیج شبکه من و تو + فیلم

www.amazing.ir/1394/06/11/stage-soulmaz/
در برنامه استیج شبکه من و تو که بصورت زنده پخش می شد، شرکت کننده ای بنام سولماز ، در پخش زنده آواز نخواند و بیان کرد : “من بخاطر مسائلی که پشت پرده داره اتفاق ...

Stage - ManotoTV

https://www.manototv.com/stage
۲ روز پیش - زمان رای دهی به شرکت کننده‌ها فرا رسیده. تا پایان زمان رای دهی میتوانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن من و تو (فقط برای سیستمهای اندروید)

بیوگرافی شرکت کنندگان در برنامه استیج شبکه منو تو

75download.ir/بیوگرافی-شرکت-کنندگان-در-برنامه-استیج-شبکه-من...
بیوگرافی شرکت کنندگان در برنامه استیج شبکه منو تو بیوگرافی در ادامه مطلب ...برای دانلود قسمت های برنامه کلیک کنید گروه بابک : …,بیوگرافی شرکت ...

ایران خبر - فیلم/افشاگری امیر حسین از پشت پرده من و تو (2)

www.irankhabar.ir/fa/doc/.../فیلم-افشاگری-امیر-حسین-پشت-پرده-2
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از افشاگری سولماز در استیج، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می کند.

کلیپ افشاگری سولماز هنرجوی استیج شبکه من و تو - اولی ها

avaliha.ir › کلیپ › کلیپ اجتماعی
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلیپ افشاگری سولماز هنرجوی استیج شبکه من و تو کلیپ صحبت های سولماز هنرجوی استیج که بر روی صحنه از اتفاقات پشت پرده برنامه استیج ...

استیج - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/استیج
شبکه من و تو بعد از محبوبیت نرم افزار پیام رسان تلگرام اقدام به ایجاد کانال برنامه استیج در این اپلیکیشن نمود. فصل اول این برنامه از شبکه منوتو پخش می‌شود و ...

فیلم پشت پرده سولماز در برنامه استیج شبکه من و تو - آپارات

www.aparat.com/.../فیلم_پشت_پرده_سولماز_در_برنامه_استیج_شبکه...
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت خبری تفریحی به روز نیوز در این فیلم سولماز به دلیل مسائل پپست پرده اعلام می کند که از مسابقه اصراف می دهد.برای دیدن فیلم های جدید و ...

آپارات - شبکه من و تو

www.aparat.com/result/شبکه_من_و_تو
ماجرای زد و بندهای استیج؛ افشای دروغ بزرگ شبکه من و تو. LONDON CHANNEL ... کلیپ سروش رضایی درباره مسابقه استیج شبکه من و تو. ویپا. ۳۶,۱۱۹ بازدید.

آپارات - منوتو استیج سهراب بهراد manototv stage manotostage

www.aparat.com/.../منوتو_استیج_سهراب_بهراد_manototv_stage_manot...
آپارات - منوتو استیج سهراب بهراد manototv stage manotostage. ... سوریلند مسابقه استیج منو تو(آخر خنده). حسین محمد حسینی ... سوری لند برنامه استیج من و تو.

برنامه استیج stage من و تو Manoto اره اما تکرار داره اما - ...

www.zibakade.com › فرهنگ و هنر › سینما ، تئاتر و تلویزیون
برنامه استیج stage من و تو Manoto دوستان برنامه استج Steage من و تو از دیشب شروع شده. زمان پخش برنامه استج Steage من و تو : پنجشنبه اره اما تکرار داره اما نمیدونم ...

افشاگری سولماز در مسابقه خوانندگی استیج در شبکه من و تو

damadam.ir/تالار-خبر-talarekhabar/...استیج...من-و-تو/.../1650798
۳ روز پیش - پخش زنده ی برنامه ی استیج از شبکه ی من و تو، ظاهرا برای گردانندگان این شبکه، خوش یُمن نبوده و عوامل این شبکه را وارد فاز تازه ای از چالش ها کرده ...

ترفند شبکه من و تو برای مدیریت قهر سلماز، شرکت‌کننده ...

pendar.news/2016/01/ترفند-شبکه-من-و-تو-برای-مدیریت-قهر-سلماز/
۱۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه من و تو، در پی جنجال‌های به وجود آمده، اعلام کرد در روز چهارشنبه در برنامه پشت صحنه مسابقه استیج که اکسترا نام دارد با این معترض گفتگو ...

دانلود استیج stage , پشت پرده برنامه استیج باعث کنار ... - گهر

gahar.ir/پشت-پرده-برنامه-استیج/
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پشت پرده برنامه استیج,افشای پشت پرده برنامه استیج توسط سولماز,کناره ... امسال هم یکی دیگر از برنامه های شبکه من و تو توسط یکی از شرکت ...

برچسب ها استیج ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 5,491
  • بازدید کلی : 51,964